Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Καλώς σας βρήκαμε!

βραχιόλια με ρεγιόν



Έκανα μια ακόμη προσπάθεια να με βρίσκετε πιο εύκολα όλοι εσείς που δεν έχετε λογαριασμό στο facebook. Το παλιό μου ιστολόγιο (makemydayaccessories.blogspot.com) αντιμετώπιζε προβλήματα σύνδεσης με το mail του, οπότε αναγκαστικά και με βαριά καρδιά το έκλεισα και δημιούργησα το νέο pitsilinascrafts.blogspot.com.

Σε αυτό το blog  θα δείτε τα χειροποίητα κοσμήματα faux bijoux που φτιάχνω για να περνάει η ώρα μου δημιουργικά και αγχολυτικά. Εκτός από αυτά, φτιάχνω πασχαλινές λαμπάδες τις οποίες στολίζω με τα κοσμήματά μου. Καμιά φορά, η φαντασία μου με ωθεί και σε άλλες κατασκευές με τα πιο απλά υλικά και μπορεί να βρείτε λαμπάδες ξεχωριστές για τα γούστα σας. Την περίοδο πριν τα  Χριστούγεννα κατασκευάζω γούρια για το νέο έτος.
Όλα αυτά σε προσιτές τιμές. Εάν σας αρέσει κάτι, μη διστάσετε να απευθυνθείτε και να ρωτήσετε τιμή και τρόπο αγοράς. Είμαι στη διάθεσή σας.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Καλή περιήγηση! Λίνα.
ΥΓ. Η σελίδα μου στο facebook> https://www.facebook.com/make.my.day.accessories/


χειροποίητο γούρι με ρεγιόν







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου